Volgers

woensdag 15 november 2023

It's Your Birthday!

 Hoi,

Ik ga verder met het maken van mannenkaarten. Dat designpapier van Mintay " Garage" is gewoon te leuk om niet te gebruiken. Ik heb er nog een beetje van dus er gaan nog kaartjes mee volgen.

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin, Nicky naar Doe@ding gereden. Dat is niet de eerste keer dat we gingen, maar das daar toch zo een leuke winkel; En ja, ik heb weer leuk papier bij van 49 market, één van mijn favoriete merken. Ik heb hier een kerstlijn mee. Zo mooi. Ook heb ik papier bij van Maja design, das ook altijd zo mooi. En voor af te sluiten had ik ook nog design papier bij van Reprint, de Birthday. Heel leuk birthday papier in blauwe tinten.

Nu mijn kaartje voor vandaag.

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

Johanna zei

An interesting creation. Lots of texture and detail. Thanks for joining us at MMM, Johanna DT

GerJanne zei

Mooi en stoer tegelijk!
Doe@ding staat ook nog op mijn lijst om een keer heen te gaan!

meg zei

Hi Claudia love your take on the challenge at MMM,a beautifully layered and textured card with wonderful embellishments

meg zei

Hi Claudia,had a look on ST members page but can't see anything it would be worth mailing her again though

Bonnie Lynn zei

That's one amazing card and that designer paper is fantastic! Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again.

Jana Forrest zei

This is stunning Claudia! A good amount of time must have been spent making and creating on this card. Thank you so much for sharing over at Penny's Challenge. Best of luck, Jana DT