Volgers

zaterdag 25 november 2023

crea swap november 2023

 Hoi,

Dit weekend sta ik op een tentoonstelling in de Renesse met Kunst als Hobby. Mocht je graag komen kijken, het is in Oostmalle te doen. Zaterdag van 13u tot 18u en zondag van 10u tot 17u.

Ondertussen krijg ik de zin terug te pakken  voor kaartjes te maken en zit ik vanaf december terug in een paar designteams. De laatste maanden waren echt op een laag pitje. Ben der nog niet helemaal, maar ik heb al goede dagen en krijg terug zin om iets te doen, wat op zich al een hele beterschap is. 

Ik heb voor jullie vandaag een kaartje voor onze Swap tussen mij en Lisbeth. Deze maand houden volgende thema's aan: cijfers, plaatje en knopen. Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn schoonzus.



Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke vrolijke kaart!