Volgers

dinsdag 14 november 2023

Happy B Day

 Hoi,

Mijn stiefvader is zondag verjaart. Dus heb ik hier een kaartje voor gemaakt. Met het mooie papier van Mintay. Die hebben toch altijd zo van da mooi papier hé. 


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:
Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




7 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart!

karin zei

Mooi nostalgisch kaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Mooie kaart voor je stiefvader! Echte allemaal mannendingen erop!

As.I.Do.Rodos. zei

A fantastic card
Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
Penny's Challenge

River Belle zei

Je bericht is een stralend voorbeeld van genialiteit! Inzichtelijk, goed verwoord en echt waardevol. Bedankt voor het delen van je perspectief.

Curly zei

This is an awesome card I love how retro this is,
Thank you so much for joining us at Penny’s Paper Crafty Challenge,
Crafty hugs
Bridget Guest DT

Sylvia kaarten en zo. zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.