Volgers

woensdag 29 november 2023

KKT - schakel 11 -2023 - roest en creme

   Hoi,

De laatste woensdag van de maand. Dus nemen we even de tijd voor de kleurenkaart team. De kleuren deze maand zijn Roest en Creme. 

Ik heb een serie van 4 verjaardagskaarten gemaakt. Deze kaartjes zijn bedoeld om uit te delen bij onze hobbyclub Crea Clann wanneer er jarige zijn.




Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

20 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat een prachtige serie heb je gemaakt in de KKT kleuren Claudia!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wat een leuke serie kaartjes in deze KKT kleuren!

Marijke zei

Wat heb je dat leuk gedaan. die serie plaatjes passen er mooi bij en zo tof die kaarten! Erg mooi gedaan! Groetjes Marijke

Marfien zei

Vrolijke serie leuke kaartjes

!neke zei

Wat een gave serie !!!!!
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke kaarten zijn het geworden, ze passen perfect bij de uitdaging van deze maand.
Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige serie kaarten Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

chantal zei

Mooie set kaarten heb je gemaakt
Liefs Chantal

GerJanne zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt in deze kleurencombinatie. Heel gaaf!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat 4 vrolijke verjaardaskaarten heb je gemaakt Claudia.

Liefs Yvon Doensen

Nelleke zei

Leuk dat je weer meedoet en je laat gelijk ook een heleboel mooie kaarten zien. Prachtig gemaakt. Groetjes Nelleke

Nancy Soetaert zei

toffe reeks verjaardagskaarten in de KKT-kleuren!
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

wow, wat heb jij je lekker laten gaan met deze kleurtjes, geslaagde kaartjes heb je gemaakt
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,Martina

Femminde zei

Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
Wat een mooie kaartjes!! Toffe plaatjes ook.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat een gave reeks kaarten maakte je in de KKT-kleuren, Claudia! Heel mooi zijn ze.
Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
Groetjes
Jantine

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een leuke kaartjes Claudia!
Vooral de kaarten met de dames vind ik helemaal top.
Groetjes Antje

karin zei

Echt mooi deze kaartjes met deze leuke plaatjes erop.
Groetjes,
Karin

Laurespage zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, stuk voor stuk mijn ding.
Groetjes, Laurette

Megan J zei

Hi Claudia, what a wonderful set of cards, in Rust and cream, they will be appreciated by your club members. I have a friend who would love the Coffee card, she often brings two cups of coffee to a 3 hour family history group. Thank you for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

Sarah zei

Leuke vrolijke serie. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes