Volgers

maandag 20 november 2023

Hoera, JIJ bent jarig!

 Hoi,

Vorige week heb ik nog een mannenkaart gemaakt. Ik heb er ook een shaker van gemaakt. Dit is verwerkt in de letters.



Afgelopen weekend stond ik met vriendinnen op een tentoonstelling van de KWB te voordele van ons nieuw hobbyclub die we gaan opstarten ism KWB. Iedereen is welkom. Enige voorwaarden is dat je lid wordt van de KWB.

Om onze hobbyclub van start te laten gaan, (we moeten ons zaaltje huren), verkopen we lekker snoepzakken aan 5 euro. Mocht in interesse hebben, laat het mij zeker weten.

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:


Pammie's inky pinkies challenge - challenge 2345 - random winner



Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! πŸ˜€



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Stoere keaart, gefeliciteerd met je toppers.

Chris zei

A fabulous masculine card Claudia, great shape and design, love the denim look an d the shakers.
Thanks for joining us at Fab'n' Funky and also at Crafty Catz
Chris
x

meg zei

A wonderful card shape,papers and embellishments Claudia,a great masculine card

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke kaart!
Toffe letters heb je gebruikt!
Liefs,
Nancy

Josje zei

Wat een mooie stoere kaart
Groetjes Josje

Marjolijn van Elsberg zei

Heel gaaf! Blijft leuk met die grote letters!

Rajani Rehana zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rajani Rehana zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Frumzi zei

Dankbaar voor de inspiratie en bruikbare tips in je recente bericht.

sweetpea zei

Great card, so much detail. Thanks for sharing it with us at the Crafty Catz Challenge Janet DT.