Volgers

zondag 12 november 2023

It's X-maaaas!

 Hoi,

Zondag dus tijd voor een kerstkaart. Het thema deze week bij Girlz Creative Christmas, is: pinguins

Doen jullie mee? Bij 15 deelnemers krijgt de winnaar een prijsje toegestuurd.



💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt, Claudia!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leukerd!!!

Hermien zei

Gezellig kerstkaartje met de pinguïns.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Leuk zeg met al die pinguins!

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuk!
Voorlopig geen pinguïnkaart in de voorraad. Kan dus niet mee doen...
Liefs,
Nancy

Curly zei

This is so very very cute, I love Penguins.
Thank you so much for joining us at Penny’s Paper Crafty Challenge,
Crafty hugs
Bridget Guest DT

Maikreations zei

Such a fun card! I love the background and the shimmery frame! Thank you for joining our "Cozy Christmas" challenge over at Challenge Up Your Life! Have a fabulous day and happy crafting! Maike