Volgers

woensdag 22 maart 2017

Babykaartje

Hoi,

Op vraag heb ik een geboortje kaartje gemaakt. Nog 3 tegaan. Nog ééntje voor een jongen en 2 voor meisjes.

Het patroontje komt uit de Noor magazine. Niet helemaal, Ik heb er een beetje van mezelf in gedaan.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative Knockouts: 185 Border


Ook een restjeskaart heb ik nog gemaakt. Met deze kaart doe ik mee met Anneke haar restjesuitdaging.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

17 opmerkingen:

Marijke zei

Mooi babykaartje, ben benieuwd naar de andere twee!! De restjeskaart is ook goed gelukt. Vergeet zelf altijd de restjes op te maken!! Moet ook maar eens meedoen! Groetjes Marijke.

lenywim35 zei

Jij bent goed bezig Claudia. Het een na het andere kaartje verschijnt er en dan ook nog steeds restjes kaarten.
Bij mij staat het op een heeeeel laag pitje. Zoveel andere dingen te doen.
Maar doe toch weer steeds mee.
groetjes leny

Sylvia zei

Hele mooie kaart, Claudia en een schattig plaatje.

Groetjes, Sylvia.

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia!

Caroline zei

Een heel mooi kaartje hoor. En leuk af en toe zo'n opdracht!
Gaat het al wat beter met je?
Groetjes Caroline

anncreatief zei

Wouw,dit is prachtig.Geweldige kaart.
lieve groet Anneke

Chantal zei

Super mooie kaart, erg mooie mallen heb je gebuikt.
Groetjes, Chantal S

GerJanne zei

Mooie kaart weer!
GerJanne

Rosina zei

Prachtig babykaartje Claudia....zo een schattig plaatje erop en ook de kleurtjes zijn heel apart... maar wel mooi...
en weeral een restjes kaart...je bent goed bezig!!!
groetjes Rosina

Hermien zei

Ik zie dat ik weer enkele kaartjes van je gemist heb Claudia, ik heb even terug gekeken en ze zijn weer stuk voor stuk prachtig.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Leuk kaartje geworden en leuke materialen heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

scrapfertier zei

Mooie kaart met een lief plaatje.
Leafs Tietje.

carla zei

Wat een geweldig mooi geboortekaartje.
Zo leuk samengesteld.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Monique zei

Prachtig gedaan Claudia!!

Lieve groetjes, Monique

Cynthia van der Wilk zei

Leuke kaarten. Ook je restjes kaart vind ik weer erg leuk gevonden.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
Groetjes, Anja

Kandy's Krafts zei

Gorgeous. Love your layout. Thank you so much for sharing it with us at Crafting from the Heart challenge. Good Luck