Volgers

donderdag 9 maart 2017

mannenkaart 5

Hoi,

Vandaag ga ik terug werken. De zwelling is nog niet helemaal weg en de pijn ook nog niet. Dus ik hoop dat ik de dag goed ga doorbrengen.

Gisteren heb ik weer wat tijd kunnen vinden voor een mannenkaart te maken.
Ook weer met een plaatje van Syta van Gelderen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Een ook een restjeskaart mag niet ontbreken. Deze keer eentje met effen cardstock gemaakt. En met deze kaart doe ik ook mee mee Anneke haar restjes uitdaging.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
Claudia  

24 opmerkingen:

!neke zei

Zo groeit je voorraad wel !
Ook weer een mooie !

grts Ineke

Anoniem zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een gave kaarten! Groetjes Joanne

Linda zei

Wauw!! Stoere kaart!
De vorige was ook tof!
Ging het werken weer een beetje?
Sterkte en alvast fijn weekend.
Lieve groet, Linda

karin zei

Ik hoop dat je je eigen wat beter voelt, ging het om te werken?
Je hebt een paar leuke mannenkaarten gemaakt deze week, mooi!
Groetjes,
Karin

lenywim35 zei

Knap hoor. Allebei de kaartjes. Probeer niet te veel hooi op je vork te nemen, dan kom je misschien van een koude kermis thuis. grts leny

Je@net zei

Wat en leuke en stoere mannenkaart, Claudia.
Ook je restjeskaart is erg leuk geworden!

Gertrude zei


Zwei wunderschöne Karten
glg Gertrude

Marijke zei

Mooi deze kaart en dat plaatje erbij maakt het helemaal af. Moet ook nog een paar mannenkaarten maken dus doe een beetje inspiratie op bij je hoor! De vorige vind ik ook erg mooi! Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel maai dit mannenkaartje Claudia...mooie oldtimer auto erop en ook leuke stoere acecntjes er allemaal erbij...ook je restjeskaartje is weer TOP...

groetjes Rosina

Josje zei

Toffe kaart

Diny zei

heel erg leuk gedaan Claudia!
Groetjes Diny

LaPiep zei

Stoere kaart. Mooi gedaan!
groetjes, en een fijne dag.
Mariska

Monique zei

Mooie stoere kaarten!
Fijn weekend.
Lieve groetjes Monique

Cynthia van der Wilk zei

Stoere kaart. Hoop dat het goed is gegaan op je werk.

Hermien zei

Super stoer en mooi mannenkaartje Claudia, ik hoop dat je dag goed bent doorgekomen gisteren.

Groetjes Hermien

Angelique zei

Wat een mooie, stoere mannenkaarten heb je gemaakt. Ook je kerstkaart is heel mooi en gefeliciteerd met je nieuwe designerschap, knap dat je dat allemaal voor elkaar krijgt. Ik hoop dat het werken lukt en de pijn ondertussen wat minder is.
lieve groetjes Angelique

Chantal zei

Mooie stoere kaart, erg leuk dat plaatje met de taxi.
Groetjes, Chantal S

Suzanne Reynolds zei

Great out-of-the box interpretation of the sketch, but the sketch is there. Nice combination of colors and embellishments...an excellent masculine card because of the focal point, but it is a beautiful card too. thanks for sharing with us at AHSC...please come back with future interpretations of our sketches.

Amber zei

Beautiful layout using our sketch this week over at Atlantic Hearts! Thanks for joining us! ~Amber, DTM

Brandi zei

Stunning layout, I love all of the details but I really love the antique feel of it to match the older car. Great job! Thanks for playing along with AHSC!

Brandi R.
AHSC DT member
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Lisa zei

Fantastic layout! Love all of the details! Thanks so much for playing along with us at Atlantic Hearts!

Golden Goddess Designs zei

great masculine card! I really really love it! thanks for joining us at AHSC this week!

Alicia

Oma zei

Great masculine card! Thanks for playing along with us at AHSC!