Volgers

maandag 13 maart 2017

mannenkaart n°8

Hoi,

😍😍😍Hiep, Hiep, Hoera, vandaag verjaart mijn dochter, Joran. Ze wordt 11 jaar!!!😍😍😍

Ook gisteren viel de opkomst een beetje tegen. Veel te goed weer. Ik heb op heel het weekend slechts 4 kaartjes verkocht. Maar ik heb wel een aantal bestellingen binnen.

Een tijdje terug was ik mij suf aan het zoeken naar leuke, plaatjes voor mannen kaartjes te maken. Na veel zoeken had ik wat plaatjes gevonden en een lieve vriendin had ze voor mij meegenomen op de beurs om de verzendkosten uit te sparen. Nu kwam Wim deze week thuis met een magazine over Ferrari. Ik vroeg hem waar dat vandaan kwam en hij zei, oh gekregen. Ik wou die magazine al wegdoen toen ik vroeg heb je die nog nodig? En hij antwoorde: nee, die mag weg. Toen ik er in bladerde vond ik allemaal kei toffe prentjes met ferrari's, motors, oldtimers, fiatjes...... Dus vroeg ik, mag ik erin knippen?  Je zei Wim. Dus, heb ik die magazine maar aangeslagen. En Wim zei erbij.... ik denk dat er in de kelder nog liggen.... Dus nu heb ik plaatjes bij de vleet.

Dit kaartje heb ik met een plaatje gemaakt dat uit die magazine komt. Ik vind dit zo geweldig!!!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
brown Sugar: 241 buttons and / or brads
Crafty Catz: 341 AG / Mainly Green
Creative Craft Cottage: 83 More than one fold
The Ribbon Girl: March Card Challenge
The Crazy Challenge: 244 masculine

En een restjes kaart heb laat ik jullie ook nog zien. Deze heb ik vorige week gemaakt. Met dit kaartje doe ik mee met Anneke haar restjes uitdaging.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaart!
die pijl met fijne dag is leuk!
groetjes
nancy

Je@net zei

Gefeliciteerd met je dochter.
En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

Hermien zei

Wij kaarten maaksters kunnen ook alles gebruiken...
Mooi kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi dit mannenkaartje Claudia...ee heel gaaf modelletje is het geworden

groetjes Rosina

Bernadet zei

Superleuke kaart Claudia!
En proficiat met je dochter!!

Joanne kramer zei

Nog van harte met je dochter! Wat een mooie kaart is dit! groetjes Joanne

lenywim35 zei

Twee gave kaarten Claudia. En je tijdschriftenverhaal, is zo herkenbaar. Zelfs uit de Kampioen van de ANWB haal ik plaatjes. grts leny

Caz zei


This is lovely thank you for sharing with us at Crafty Catz. And good luck, hope to see you again soon.
Caz CC DT.
My Blog
Crafty Catz