Volgers

zondag 19 maart 2017

mannenkaart n°10

Hoi,

De kids hebben een superleuk weekend achter de rug. Joran heeft een roodkapjes weekend gehad, met haar vriendinnen. Ze heeft leuke dingen gedaan en kwam moe maar tevreden naar huis. En Jarno heeft zijn eerste fuif gehad en gisteren clubkampioenschap judo.

Nu laat ik jullie nog een kaartje ( de laatste) zien dat ik vorige week nog gemaakt heb, tijdens de tentoonstelling.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Kort o Mania: 173 card for a men

En natuurlijk mag er geen restjeskaart ontbreken. En met deze doe ik mee bij Anneke aan restjesuitdaging.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een mooie mannenkaart Claudia...lekker stoer met mooie details erop...ook een heel gaaf modelletje
en weer een super leuke restjeskaart gemaakt...
groetjes Rosina

lenywim35 zei

Dat is nog eens een gave mannenkaart. Vind ik zo moeilijk. grts leny w

Anoniem zei

Mooi stoer modelletje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Hele mooie kaart, erg leuk model blijft het.
Groetjes, Chantal S

Monique zei

Prachtige stoere mannenkaart!
Lieve groetjes, Monique

Sissel zei

FInt herrekort med mange detaljer.
Takk for at du deltar i KortoManias utfordring.
Klem fra Sissel