Volgers

woensdag 8 maart 2017

mannenkaart n° 4

Hoi,

Vandaag voel ik mij nog slechter dzn de voorgaande dagen. Zo mottig en misselijk . Ik voel mij nog niet zo best. Vooral last van mijn maag, maar ik denk dat het door de medicatie komt (pijnstillers en de brufen).

Morgen terug gaan werken, maar ik hoop dat die zwelling dan nog wat meer gaat weg zijn, want dat zie je nog best hard. Ik het is nog heel wat opgezwollen.Vooral onder mijn oog. En dat doet ook nog pijn.

Ondertussen heb ik stilletjes aan een kaartje gemaakt. Weer een mannenkaart. Deze is ook weer op vraag van een klantje.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
TTCRD: AG

Ook een restjeskaart heb ik nog gemaakt. Met deze kaart doe ik mee met Anneke haar restjesuitdaging.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

scrapfertier zei

Ook al zon mooie kaart.
Leafs Tietje.

Je@net zei

Leuke stoere mannenkaart, Claudia!

corryskaart zei

hoi claudia
hopelijk word je snel weer beter dus veel beterschap van mijn kant toegewenst!!
en je mannenkaart ziet er prachtig en stoer uit!
grt corry

!neke zei

Lekker stoer , deze kaart !!!!
Hoop dat je snel opknapt !!!!!

groeten Ineke

carla zei

Wat een heerlijke stoere mannenkaart heb je gemaakt Claudia.
Knap gedaan.
Beterschap !
Groetjes,
Carla

Joanne kramer zei

Vervelend dat je je nog zo naar voelt!
Je kaart is heel mooi! groetjes Joanne

Caroline zei

Bah wat naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt. In ieder geval wel een beetje afleiding gehad om een mooie stoere kaart te maken.
Sterkte!
Groetjes Caroline

Hermien zei

een mooi en stoer kaartje Claudia

Groetjes Hermien

lenywim35 zei

Mooi gedaan zieke pietje. Gauw beterschap hoor. Het mooiere weer schijnt er aan te komen. grts leny w

ANJA 3D zei

mooi kaart
Groetjes, Anja

Cynthia van der Wilk zei

Mooi kaartje, mooie kleurencombi. Wens je beterschap.

GerJanne zei

Hoi Claudia,
Ik heb blijkbaar gemist wat er met je is, maar in elk geval beterschap gewenst.klinkt best heftig.
Je kaart is weer een topper!
GerJanne

Juls zei

This is right up my street, so love a bit of steampunk. Thank you so much for sharing it with us at Digi Chooseday crafty hugs Julia xx

Anet's Crafting zei

Beautiful masculine card Claudia. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

GalFridayStamping zei

Gorgeous make Claudia! Love all the details. Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday. Jane DT xx

ScrappyHorses zei

Love this card! So perfect for the guys in our lives! The colors are strong and those dies perfect! Thanks so much for sharing with us over at Digi Choosday!
~ Katrina

Hester zei

Beterschap.
Maar je hebt wel een prachtige kaart gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan Digi Chooseday
Hester

chanya13 zei

Beautiful masculin card. Thank you so much for entering our ATG challenge at TTCRD this week. Looking forward to see you again next challenge.