Volgers

zaterdag 11 maart 2017

mannenkaart n°6

Hoi,

Gisteren hebben we Joran haar verjaardag gevierd. Ze wordt maandag 11. Wat gaat het toch snel.  We hadden lekkere hapjes en taart, natuurlijk.

Vandaag en morgen is het tentoonstelling van onze Hobby club Fresia. We stellen onze werkjes voor van het afgelopen jaar voor. Ik ga er 2 dagen kaartjes maken (en verkopen).

Hier is mijn 2 de bijdrage als vast GDT voor Sketch Saturday

En ik heb weer een mannenkaart gemaakt. Ik ga er nog een paar maken, dan is mijn voorraadje mannekaartje weer voor eventjes op aangevuld.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


En natuurlijk mag er geen restjes kaart ontbreken. Mijn goede voornemen voor dit jaar, om weer te proberen om mijn restjes weg te werken. Benieuwd of het ooit wel gaat lukken!!!

En ook met dit kaartje doe ik met met Anneke haar restjes uitdaging.



Bij Cut It Up mocht ik in de top 3 staan met dit kaartje:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd met je dochter, Claudia.
Mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt.
En ook gefeliciteerd met je topplaatsje!

karin zei

Proficiat met de jarige!
Ook deze kaart ziet er weer leuk uit.
Groetjes,
Karin

Joanne kramer zei

Alvast van harte gefeliciteerd! Gave kaart is dit! Groetjes Joanne

Chantal zei

Alvast Gefeliciteerd. Super stoere kaarten erg mooi.
Groetjes, Chantal S

scrapfertier zei

Gefeliciteerd En een stoere mannenkaart.
Leafs Tietje.

Hermien zei

Mooi mannenkaartje, suc6 met de verikoop

Groetjes Hermien

!neke zei

Gefeliciteerd !!!!

Weer een top mannenkaart !

Marfien zei

Wat een leuke serie mannenkaarten heb je gemaakt, geeft weer inspiratie . . .
Gefeliciteerd met Joran, dan gaat ze volgend jaar naar het voortgezet onderwijs . . . (moet je vast nog even niet aan denken)

Rosina zei

Ook dit is weer een prachtige mannenkaart Claudia...weer van die geweldige details erop te zien...en ook je restjeskaartje mag er zijn..
en dan nog gefeliciteerd met je winnende kaartje ...leuk voor je geniet ervan...

groetjes Rosina

GerJanne zei

11 jaar !! Gefeliciteerd met Joran.
De tijd gaat hard en dat zie je vaak het beste aan je kinderen.
Je kaart is weer heel mooi!
Groetjes,
GerJanne

Donna zei

Fabulous cards Claudia!
Thanks for being our guest designer at SKETCH SATURDAY!!