Volgers

zaterdag 25 maart 2017

Babykaartje

Hoi,

Gisteren was het Joran haar verjaardagsfeestje met de klasgenootjes. We hadden spelletjes in het bos georganiseerd in groepjes en daaruit een winnend groepje gekozen. Het was heel leuk. En ook de Pinata was leuk om te doen. Daarna hebben ze lekkere fritjes gesmuld in Belgische puntzakjes met nuggets of een curryworstje erbij.Hmmm lekker!!!!


En dan nu mijn 3 de bijdrage als vast GDT voor Sketch Saturday. 

Het is weer een babykaartje geworden. Deze is ook op bestelling.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Tuesday Throwdown: 335 Add Dimension
TTCRD: AG
star in my pocket: add gems or pearls
Digi's choosday: wk 12 AG

En natuurlijk mag er geen restjeskaart ontbreken. En met deze doe ik mee bij Anneke aan restjesuitdaging.

Vandaag ben ik ook winnaar geworden bij Craft Challenge met dit kaartje


En vorige week (nu pas gezien) mocht ik in de top 3 staan bij Brown Sugar met dit kaartje


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

23 opmerkingen:

Je@net zei

Aaaah...wat een lief babykaartje, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaarten!

Marijke zei

Wat een lief kaartje!! Mooie sketch en wat een mooie stansjes en kleurtjes bij elkaar. Gefeliciteerd met je zoon en ook met al je prijsjes voor de winnende kaarten. Leuk hoor! Groetjes Marijke.

Anita zei

Wat een lieve, schattige kaart. Leuk dat je weer in de prijzen bent gevallen.
Groetjes, Anita

Joanne kramer zei

Fijn dat het een fijne verjaardag was. wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. groetjes Joanne

Veerle zei

Zo te lezen hebben de kinderen zich reuze geamuseerd Claudia en dan nog lekkere frietjes achterna, die dag kon gewoon niet meer stuk. ;-)
Je babykaartje is heel mooi en ziet er lief uit.
Nog een heel fijn weekend, groetjes Veerle

carla zei

Wat een lieveke.
Dit is weer een prachtige babykaart geworden Claudia.
Leuk samengesteld.
Gefeliciteerd met je prijskaartjes.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
ook ik stond in het Top 3 rijtje bij Brown Sugar, ontdekte het gisteren, het duurt daar altijd heel lang, voor ze de Top 3 er op zetten..maar toch leuk!
je babykaartje is schattig..
groetjes,
Ans

Gertrude zei

Eine wunderschöne Karte, sehr schön gestaltet
glg Gertrude

Caroline zei

Wat een schattige babykaart is dit weer Claudia. Het blijft zo mooi het dat papier met die plaatjes.
Leuk dat je gewonnen hebt bij diverse challenges! Het is dan ook welverdiend hoor.
Groetjes Caroline

Sarah zei

Wat lief!

GerJanne zei

heel gaaf kaartje! En ook je restjes kaart is mooi. Leuk als je kaartjes zo gewaardeerd worden!
GerJanne

Francisca zei

Zo leuk dat je gewonnen hebt !
De kaart is ook zeer prachtig .

Groetjes,
Francisca

Nelleke zei

Wat een leukerd zeg ik zag hem vanavond al voorbij komen, leuke details. Groetjes, Nelleke

Donna zei

Gorgeous baby card! Thanks for being our guest designer at SKETCH SATURDAY!!

Lady Bug Stampers zei

Oh Claudia this is a gorgeous layout. I love the colors. Thanks for joining us at Through The Craft Room Door ATG challenge this week and I sure hope you will come back next week as well and join the fun.
Linda DT TTCRD
ladybugstampers.blogspot.com

Antoinette Voorn zei

Beste Claudia, Je hebt er weer een prachtige baby kaart van gemaakt! Lekker fris en heel lief.Tevens van harte gefelicterd met je winnenden kaarten. Nu moet er eigenlijk mij wat van het hart: Ook al kom ik weinig langs ik geef altijd verschillende reacties, Nu is het mij al een tijdje opgevallen dat je al veel keren precies dezelfde reacties op mijn kaarten neerzet "Supertoffe kleuren en geweldige layout" Dit stelt mij een beetje teleur... Dat is mijn mening. Komt bij mij over, van oh ff snel bij iedereen langs. Als het voor jou een verplichting wordt dan is het toch ook niet leuk meer? Dat is mijn mening.
Voor de rest no hart feelings moest het alleen even kwijt en doe er mee wat je zelf wilt, ok? groetjes Antoinette

Margo zei

Wat een snoezig kaartje zeg ! Echt een heel mooi plaatje dat je hebt gebruikt ! Gefeliciteerd met je winnende kaart en je toppertje !

ScrappyHorses zei

Aww, that baby card is so precious! Love all the adorable embellishments and dies; so beautifully put together! Thanks for sharing with us over at Digi Choosday. ~Katrina

Theresa zei

what an adorable card and such a sweet photo. beautifully embellished. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx.

Anet's Crafting zei

Beautiful card Claudia. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Eve's Been Reading zei

This is so adorable! Thank you for sharing and joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge Blog, hope to see you again soon! Yvonne (DT)

CraftyNatalie zei

Very pretty design.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie:DT

Maria Valente zei

So adorable! Love all the details! Thank you for playing along at Penny's Challenges.
Mary (DT member)