Volgers

dinsdag 14 maart 2017

mannenkaart n°9

Hoi,

En weer laat ik jullie een mannenkaart zien. Ik heb er dit weekend een aantal gemaakt op de beurs. Ik had enkel materiaal meegenomen voor mannenkaartjes te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cheerfull Sketches: maart schets
Let's craft and create: 123 en twined

En ook nog een restjeskaart van vorige week. Ook hier doe ik mee bij Anneke haar restjes uitdaging.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Deze is ook al zo gaaf! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

!neke zei

Weer een gave!!!!!

Anoniem zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Mooie stoere kaart. Erg leuk plaatje.
Groetjes, Chantal S

Caroline zei

Een geweldig kaartje. Lekker stoer,
Groetjes Caroline

lenywim35 zei

Weer zo'n gave mannenkaart. Klasse Claudia. Petje af. grts leny

Jonnece zei

Nice card. It always good to see a men's card. Thanks for joining us at 'Lets Craft and Create'. Jonnece DT

Margreet zei

Wat een gave en stoere mannenkaart, Claudia!
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

carla zei

Een mooie, leuke kaart.Lekker stoer.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes,
Carla (DT)

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een mooi kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Wonderful creation! Thank you for sharing with us over at Let's Craft & Create. Best of luck with your entry.

Mary DT for http://letscreatechallenges.blogspot.co.uk/...

cohenna zei

Beautiful!! Thank you for joining us at the Let's Craft and Create Challenge :)