Volgers

zondag 25 juni 2017

Gerda 70 jaar bis

Hoi,

Hebben jullie dat soms ook? Een kaarje gemaakt voor iemand maar daar niet helemaal tevreden over zijn!! Wel dit had ik ook voor het kaartje voor Gerda. Dus heb ik deze helemaal opnieuw gemaakt. en nu ben ik er wel tevreden over. Ik heb hetzelfde papier papier gebruikt en terug hetzelfde vlaggetje, maar een iets andere indeling en ik vind het super geslaagd.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel leuk en mooie bloementoef.
Dank je wel voor je deelname bij 2 Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Chantal zei

Mooie kaart, erg mooi bie bloementoef.
Groetjes, Chantal S

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Jolanda zei

Ja ik ken dat hoor en het gebeurt bij mij ook, maar je kaartje is heel mooi geworden.

Groetjes Jolanda

Joanne kramer zei

Super leuke kaart! groetjes Joanne

!neke zei

Helemaal top !
Tja , soms niet tevreden en dan maar opnieuw !
Doe ik ook !!!!

corryskaart zei

hoi claudia
een erg leuke vrolijke kaart voor een 70 jarige
grt corry

Caroline zei

Wat een leuke uitwerking van de sketch! Dank je wel voor je deelname.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Caroline zei

Wat een leuke uitwerking van de sketch! Dank je wel voor je deelname.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Angelique zei

Op deze kaart komt de 70 iets beter tot z'n recht, mooie kaart met de poezen erbij.
lieve groetjes Angelique

Josje zei

Mooie kaart hier kun je tevreden mee zijn hoor

Hermien zei

Prachtig kaartje Claudia

Groetjes Hermien

Cynthia van der Wilk zei

Deze is inderdaad mooier. Ik had niet eens gezien dat er 70 op die andere stond. Ik zag wel iets waarvan ik dacht, wat is dat. Maar nu ik beter kijk is dat de 7.

Creative world zei

Gorgeous card,from the colors,elements and the whole design,awesome job...
thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY challenge this,hope to see you again
Željka DT xx

Moni zei

Beautiful card!!! Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges. Monica.-Dt