Volgers

zaterdag 17 juni 2017

Serie 3 Restjeskaart 6

Hoi,

Oeps, gisteren vergeten een kaartje te plaatsen. Ben zo druk bezig om een mini album te maken voor mijn schoonvader zijn 65ste verjaardag dat ik het helemaal vergeten ben.

Dan laat ik jullie maar vandaag een kaartje zien. Nog steeds uit dezelfde serie.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

!neke zei

Weer een super restjes kaart !!!!

groeten Ineke

Je@net zei

Leuke kaart, Claudia.
En succes met het album voor je schoonvader!

Gertrude zei

Eine wunderschöne Karte, bin ganz begeistert davon.
glg Gertrude

GerJanne zei

Leuk gedaan! Ben al benieuwd naar het mini album!
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Heel creatief wat je met restjes al niet kan doen! Heel leuk Claudia! Groetjes Antoinette