Volgers

zaterdag 10 juni 2017

Kerstkaart 6

Hoi,

Nog net even de tijd voor een kerstkaart af te werken en te plaatsen. Seffes naar het schoolfeest van dochterlief en daarna naar de avondmarkt.


Die nieuwe vlaggenmal, vind ik zo gaaf. Ik heb die bekleed met stof. Zo leuk!!.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Een leuke kerstkaart! Groetjes Joanne

Lisa zei

What a beautiful card! Love your collage and cluster of items... great balance and beautiful elements... Thanks so much for playing along at Atlantic Hearts!

Kim's CreaLife zei

mooi kerstkaartje!! Je hebt er al een aantal! Ik moet nog beginnen haha..fijne dag.

liefs Kim

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Claudia!

GerJanne zei

Alweer zo' n mooie kerstkaart.
GerJanne

Hermien zei

Je bent weer goed bezig Claudia, ik zie dat ik weer een aantal mooie kaarten gemist heb...

Groetjes Hermien

Golden Goddess Designs zei

love this card! I always love kraft used in Xmas cards. thanks so much for sharing with us at AHSC!

Alicia