Volgers

vrijdag 2 juni 2017

Huwelijkskaart

Hoi,

Nog 1 dagje werken en dan ben ik thuis t/m woensdag. Ik ga proberen om kei veel te knutselen. Ik ga nog aan mijn project life werken. Ook zou ik nog wat graag kaartjes maken voor mijn voorraad bakje want is zo goed al op. Ik werk momenteel voornamelijk op bestelling. Zoals dit kaartje nu. Een huwelijkskaartje. Op bestelling gemaakt voor een klantje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Creative knockouts: 196 Fancy Flourishes
Creatalicious: 116/ Favorite colours
Creative inspirations: 276 your favorites things - structur paste - flowers

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Wauw.....wat een supermooi kaartje geworden met leuke kleuren. Geniet van je vrije dagen.

groetjes Jolanda

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En fijne dagen gewenst!

Angelique zei

Mooie, zachte huwelijkskaart, mooi deze kleur. Je verjaardagskaart is ook al zo mooi van kleur, lieve digi .
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Heel mooi en romantisch trouwkaartje Claudia...leuk zo een opdrachtje

groetjes en een fijn pinksterweekend
Rosina

Loose Stitches zei

Beautiful wedding card Claudia, love the design and embellishments! Thank you for joining us at Creatalicious Challenges!
~DT Sherry x

Lena zei

Lovely wedding card. So much detail! Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
♥ Lena ~ DT

Margo zei

Oh wat prachtig !

April zei

What an awesome card - love all the elements related to love. Thank you for joining us at the Creative Knockouts Challenge Blog.
April

Melanie zei

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use your favourite colour” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…