Volgers

zondag 4 juni 2017

Serie 3 Restjeskaart 2

Hoi,

Gisteren kei leuke dag gehad bij de Noorvriendinnen dag en ook bij de receptie/fuif van een Tai restaurant. We waren daar om 01.00u weg. Het was bangelijk en de hapjes waren heel lekker. Ook de cava was lekker, hahaha.

Vandaag werk ik nog aan mijn project life...... die is nog niet af, daarom laat ik jullie alvast een restjeskaart zien.


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een erg leuke restjeskaart, Claudia!

Monique zei

Mooie kaart Claudia!
Lieve groetjes Monique

Andreja zei

You made such a fantastic card :-)) I like all your die cuts. Hugs, Andreja

Margo zei

Leuke restjeskaart en wat fijn dat je het zo leuk had !