Volgers

donderdag 15 juni 2017

Serie 3 Restjeskaart 5

Hoi,

Weer tijd voor een restjeskaart. Echt tijd te kort te laatste weken. Morgen ga ik zeker proberen om bij jullie allen nog eens langs te komen. Lijkt wel een eeuwigheid geleden!!!! Sorry daarvoor!!!


Maandag ben ik random winnaar geworden bij Sasayaki Glitter met dit kaartje














Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke restjeskaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Sarah zei

Leuk!

Jules zei

Hi Claudia

Great use of your leftovers and well done on your winning card.

Love Jules xx

!neke zei

Super leuk !

Hermien zei

Dat gaat goed met je restjes Claudia ik zie er de mooiste kaarten mee voorbij komen.Je kerstkaartje is ook heel mooi.

Groetjes Hermien

Antoinette Voorn zei

HHele Moie kerstkaart Claudia ! Xxx en groetjes Antoinette