Volgers

zaterdag 3 juni 2017

Serie 3 Restjeskaart 1

Hoi,

Vandaag een superdrukke dag. Ik, mama en Lisbeth gaan naar de Noorvriendinnendag. Altijd superleuk!!!! S'avonds ga ik met manlief en de kids naar de opening van de Tai waar we vorige week al mochten gaan proeven. Dus, druk, druk, vandaag. Maar zo leuk!!!

Ik ben door mijn restjes in van de vorige keer in roos en paar. Dus tijd voor een andere serie. Deze keer meer op kindermaat.


Gisteren mocht ik ook random winner zijn bij A Bit More Time To Craft met dit kaartje



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kleurtjes. Vind het een erg lief en vrolijk kaartje geworden, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

karin zei

Lief kaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

Sylvia zei

Leuke kaart geworden,Claudia.Gefeliciteerd met je winnende kaart.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Katie zei

Lovely and fun card

Anita van Reemst zei

Wat is je restkaartje weer leuk.
Groetjes, Anita

GerJanne zei

Leuk de vriendinnendag. Heb je genoten?
Je kaart is weer top.
GerJanne