Volgers

dinsdag 6 juni 2017

Veel beterschap

Hoi,

Voor een goede vriendin hare man, die erg ziek is, heb ik dit beterschapskaartje gemaakt. En omdat ik het virus van mixed media helemaal te pakken heb, kon het ook niet anders dan in deze stoere stijl.

Vandaag en morgen ben ik nog vrij en hoop ik nog wat te kunnen knutselen. Donderdag is het weer werken dag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: 466 Sketch
Scrapcard challenge: 97 Beterschapskaart


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Een hele gave en stoere mannen Beterschapskaart Claudia! Je hebt zo mooi alles in elkaar geschoven en de Beterschapstekst is prachtig!
Dankjewel voor je stoere inzendingnaar Scr@p-Cards!
Groetjes van Gerie en DT SCC

!neke zei

Prachtige stoere kaart !

Joanne kramer zei

Mooie, strakke kaart! groetjes Joanne

Marfien zei

Tof kaartje, je project live projectjes zijn ook leuk, mooi om herinneringen op deze manier vast te leggen

Sylvia zei

Mooie en stoere beterschapskaart,Claudia.

Groetjes,Sylvia.

Blossom Cards zei

lovely card thanks for sharing with CLC Rachel DT

Irene zei

Een heel originele en super stoere beterschapskaart Claudia!
Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge!

xx Irene - DT

Kim's CreaLife zei

Leuke mixed media kaart Claudia. Mooie creatie.

Liefs Kim

Je@net zei

Mooie stoere beterschapskaart voor een man, Claudia!

Caroline zei

Een hele mooie tekst op een mooie kaart. Hopelijk doet hem dit goed.
Groetjes Caroline

Angelique zei

Mooie stoere beterschapskaart, leuke tekst ook, die kende ik nog niet. Gaaf je Project Life, leuk om zo herinneringen vast te leggen.
lieve groetjes Angelique

Anoniem zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Super gedaan! Mooie stoere mannenkaart.
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

Mooi kaartje Claudia

Groetjes Hermien

martine zei

Wat een super mooie mannen beterschapskaart knap gemaakt !
dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

Danoesja zei

Hoi Claudia
Wat een prachtige beterschapskaart met al die mooie laagjes en die tekst is zooo mooi.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Brenda zei

What a great take on the sketch. You've added many very interesting elements to this wonder masculine card. Thanks for joining us this week over at Sketch Saturday!

Margo zei

Wat leuk met al die laagjes !