Volgers

vrijdag 3 mei 2019

Gefeliciteerd met je Lentefeest

Hoi,

Vandaag begint er  bij CCC Digi Creations Challenge een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema: gebruik Bloemen. Deze maand is er geen sponser.

Ik heb een kaartje gemaakt  op vraag voor een Lentefeest en er mochten bloemen op het kaartje zijn. Dit is mijn voorbeeld geworden. De bloemen heb ik kleur gegeven met de mica mist. Geweldig leuk spul. En het geeft zo een leuk bling effect.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een bijzondere kaart weer! Daar ben jij toch wel een kei in!

Bernadet zei

Wat een gaaf kaartje is dit Claudia!
Vette kleurtjes ook en wat een geweldig modelletje is 't

karin zei

Een mooie creatie voor het lentefeest van dit meisje. Prachtig gemaakt Claudia.
groetjes,
Karin

Caroline zei

Wat een prachtige vorm! Wat een lief kaartje voor een lentefeest, nog nooit van gehoord trouwens.
Groetjes Caroline

Handmade cards zei

Super de super, een prachtig werkstuk, zo gaaf, ook de kleuren zijn heel mooi gecombineerd! Ik zie het echt als een cadeau.
Gr, Wietske

Wendy L zei

Wow, amazing, thanks for joining us at MAWTT, x

KraftyKoolKat zei

This is a real beauty Claudia. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Sparkles Monthly Challenges.

Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

Paddington fan zei

A really beautiful card, love the shape and colours! Thanks for sharing it with us over at Sparkles Monthly challenges, and I do hope you'll join us again soon, love Jacky x