Volgers

donderdag 9 mei 2019

Sea You Soon!

Hoi,

Afgelopen dagen ben ik ziek geweest. Een virale infectie en evenwichtstoornissen erbij. Brrr da was vies. Ik voelde mij de hele tijd ook heel slap. Ik had een bloeddruk van 9/7. Niet bepaald super. 
Vandaag gelukkig wat beter. 

Ik laat jullie vandaag een kaartjes zien dat ik afgelopen weekend heb gemaakt voor de 52 weken challenge Noor & Zo. Thema was vorige week Under the Sea. (ja, ik loop wat achter).


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

fijn dat het weer wat beter gaat. beterschap verder.
dit is en GEWELDIGE kaart! groetjes Joanne

Trijntje zei

Prachtgie kaarT claudia. Leuk samengesteld. Mooie kleuren. Gelukkig da je weer opgeknapt bent. Vervelend als je evenwichtsstoornissen hebt. Maar rustig aan en veel sterkte en beterschap nog. Groeten Trijntje

Handmade cards zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren!
Beterschap.
Gr, Wietske

Josje zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt