Volgers

woensdag 15 mei 2019

Troost

Hoi,

Een tijdje geleden heb ik een aantal kaartjes gemaakt met frietbakken karton. Deze is er ook 1 van. Helaas hebben we af en toe condoleance kaarten nodig. Deze heb ik pas nodig gehad voor een familielid.

Het is wat stiller geweest met mij. Zondag ben ik opgenomen in het ziekenhuis via spoed met een galcrisis. Maandag ben ik dan geopereerd. Galstenen en gal zijn verwijderd. Deze operatie stond voor volgende week gepland, maar het is nu effe anders uitgedraaid. Nu revalideren. Sinds gisteren namiddag ben ik thuis. Ik kan niet lang zitten of rechtstaan, maar dat komt wel allemaal goed.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie condoleancekaart, Claudia!

karin zei

Dat is even schrikken Claudia, maar dan heb je de ingreep alvast achter de rug. Veel sterkte en beterschap.
Wat een leuk effect is dat op je kaartje met het karton van een fritesbakje :)
groetjes,
Karin

Caroline zei

Een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Dat is zeker schrikken! Heel veel beterschap hoor@
Groetjes Caroline

Gertrude zei

Tolle Karte, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude