Volgers

maandag 27 mei 2019

Gefeliciteerd met je vormsel

Hoi,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor ons buurjongen heb gemaakt. Die heeft onlangs zijn vormsel gedaan en binnenkort is het hiervoor feest.

Ik heb hiervoor een DDB gebruikt en het mooie papier van Maja Denim and Friends. gecombineerd met een aantal mooie mallen, nuvo dropstones en klaar is de kaart.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Hele mooie kaart! groetjes Joanne

Je@net zei

Wat een leuke stoere kaart heb je voor de buurjongen gemaakt, Claudia!

Caroline zei

Leuke stoere kaart!
Groetje Caroline

Angelique zei

Prachtige, stoere kaart voor de buurjongen. Mooie sterkte kaart met de vlinders. Fijn dat de controle goed was bij de dokter. Sterkte op je werk.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

mooi en stoer kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Linda zei

Wauw wat een werk heb je er van gemaakt Claudia!
Gaaf!
Groetjes, Linda