Volgers

zondag 26 mei 2019

Troost

Hoi,

Donderdagavond ben ik bij de dokter op controle geweest. De wondjes zijn goed genezen. Alleen heb ik links een grote blauwe plek. Waarschijnlijk tijdens de operatie een spiertje of iets anders geraakt. In ieder geval, daar heb ik nog wel veel last van. Maar morgen ga ik wel terug werken. Hopelijk zal het meevallen. Gelukkig is het een korte week en hoef ik enkel maandag en dinsdag te werken.


Een tijdj terug had ik een paar kaartjes gemaakt met de spectrum noir metallics inks. Dit is hier nog een kaartje van. Eerst heb ik structuurpaste gebruikt, doorschijnende. Hierover heb ik dan 2 kleuren metallics ink aangebracht. De vlinders heb ik ook met deze ink gekleurd. Vervolgens heb ik wat draad, wondgaas en nuvo drops gebruikt. Als laatste een toepasselijke teksten wat spetters.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Fijn dat je goed opknapt. voorzichtig aan he!
Mooie kaart is dit.groetjes Joanne

karin zei

Fijn dat je je eigen beter voelt Claudia en ook dit is weer een mooi kaartje met zelfgemaakt achtergrond.
groetjes,
Karin

Wendy L zei

So beautiful, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Claudia!

Ans Gilbert zei

Fijn dat het al wat beter met je gaat, je hebt een hele mooie kaart gemaakt,
Ansx

Handmade cards zei

Een bijzonder kaartje Claudia, heel mooi gedaan hoor!
Gr, Wietske

!neke zei

Mooie kaart !
En vooral beterschap!

Aunty Sue zei

Love this love the texture and thank you for sharing it with us at crafty catz and good luck in the draw

Zoe Tant zei

Lovely card thanks for joining us at MAWTT

GerJanne zei

Hopelijk is het allemaal meegevallen? Je kon gelukkig wel naar Maastricht!
Je kaartje is prachtig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

Diane Louise J zei

Hello… Thanks for sharing your lovely card with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’. Hope you can join us for our next challenge.
Diane Louise (DT member) xx