Volgers

vrijdag 24 mei 2019

tag along - mermaids

Hoi,


Tijd voor een leuke SWAP met de tag along mal. De bedoeling is dat je 2 tags maakt volgens het opgegeven thema. Wanneer die klaar zijn stuur je die op naar Noor & Zo of je geeft ze af in de winkel. Ik heb 3 exemplaren gemaakt. 1tje ga ik zelf voor mijn verzameling houden.

De achtergrond heb ik gemaakt met alcohol ink en de alcohol ink pearls. Ook de groene algen heb ik zo op kleur gebracht. Zo leuk die inkjes. Ik heb een soortj Yupo papier gebruikt. Alle ik denk dat het yupo is - het reageert vrijwel hetzelfde.  Bij Wim op het werk hebben ze ooit verkeerd papier voor etikketen op rol besteld. Die rollen mochten weg en Wim vroeg of ik er iets mee kon doen. En natuurlijk, proberen we dit uit. Dit werkt perfect met de alcohol inkjes. Dus bijhouden, die handel!!!

Verder heb ik de tags aangekleed met de knipvellen mermaid van Bella Lulu, een die en Tillandsia. Veel meer heeft de tag niet nodig denk ik. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜›



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...wat zijn ze gaaf geworden, Claudia!

GerJanne zei

Heel mooi! Ze zien er zo gaaf uit!!

Hermien zei

Prachtig Claudia

Groetjes Hermien

Epie zei

Superleuke tags Claudia
Grtjs Epie

Deanne Saunders zei

Adorable tags!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

anncreatief zei

Mooie kaart. Bedankt dat je ons bij Creative Craft Cottage-uitdaging hebt bijgewoond. Nog een fijne dag
Anneke DT

Judy V zei

Fabulous creation! Thanks for sharing with us at Digi Doodle Studios Challenge!

Narelle Fasulo zei

Gorgeous tags Claudia. Love the alcohol backgrounds. Very effective.
Thanks for joining us at Crafty Creations.
Narelle DT

Victoria Rowson zei

Beautiful tags! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon.
Victoria DT