Volgers

zondag 5 mei 2019

Happy B day

Hoi,

Vorige week heb ik een leuk mixed media kaartje gemaakt met de spectrum noir metallic inkt. Wat zijn die leuk. Er gaan nog meer van de kaartjes volgen.
En ineens had ik ook 2 vliegen in 1 klap, mixed media kaartjes maken, wat al een tijdje op mijn lijstje stond en op vraag van Jarno een paar kaartjes maken voor jongens verjaardagen zonder teveel poespas erop.

Ik ga ook proberen om er een paar te maken met gecondoleerd. Ik heb wel een paar ideetjes. Eerst zien of het lukt.

Dit is alvast de eerste kaart die ik ermee gemaakt heb. Oh ja, vergeet ik bijna te vertellen dat ik afval karton heb gebruikt voor dit kaartje  (voor de andere ga ik dit ook doen). Het witte karton is namelijk afval karton (vant werk) waar frietbakjes van gemaakt worden. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜


Creatieve Groetjes
 Claudia

MONKEYING AROUND


5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Claudia...keileuk gedaan in deze mixed media techniek
prachtige accentjes erop!!!


lieve groetjes Rosina

GerJanne zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!

Angelique zei

Stoere kaart met de metallic inkt, die kan je zoon meenemen. Handig dat je op zo'n manier aan karton kan komen, kliederen zoveel je wilt.
Zo ontzettend mooi je lentefeest kaartje, sprankelende kleuren, leuk model en zoveel details.
lieve groetjes Angelique

Becca Sadler zei

Claudia: your card is fabulous and trendy! Very contemporary mixed media styling! Thanks for linking to the #218 challenge for early May at TCCC blog! Becca - DT

TheOverthinkingCrafter zei

Great card, well done on giving mixed media a go, it can be lots of fun. Thanks for joining Southern Girls Challenge.
Tammy DT