Volgers

woensdag 29 mei 2019

KKT- mei fel geel en kobalt blauw

Hoi,

Het is heel lang geleden, maar ik heb besloten om terug mee te doen bij de KKT. Allé ik ga het althans proberen.

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : fel geel en kobalt blauw

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.


Ik heb voor dit kaartje met restjes gewerkt en er een visgraat kaart gemaakt naar aanleiding van de live van Thera. Ik heb ook de aster bloem op kleur gebracht en deze opgebouwd. Verder heb ik een stempel gebruikt en touw en een swirl.



Kleurenkaartenteam
Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

23 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

Wat een leuk effect geeft dit visgraatmotief op je kaart, mooie manier om van je restjes dessinpapier af te komen, leuk dat je weer meedoet, gelijk met een schitterende KKT kaart, groetjes Petra

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! Zo mooi dat visgraat. groetjes Joanne

chantal zei

Wat een goed idee om zo je restjes papier te verwerken. In alle geval geslaagd
liefs Chantal

Sarah zei

Ideaal om zo je restjes te verwerken.
Goed gedaan!

Mariken zei

Heel leuk en gevarieerd! Ziet er tof en vrolijk uit!
Fijne dag verder en groetjes!

karin zei

Mooi om restjes zo te verwerken op een kaartje. Het resultaat is schitterend !
groetjes,
Karin

Jantine zei

Mooi kaartje, verrassend zo met al die restjes!
Leuk dat je weer meedoet, ik vind het iedere maand weer een feestje.
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een grappig idee deze visgraat. Mooi modelletje is dit en perfect voor restjes papier. Top!!

Marfien zei

Leuk dat je weer meedoet en je oude techniek weer eens laat zien, je bent het nog niet verleerd :-)
tof kaartje Claudia

martina's kaartjes zei

haha, grappig te zien dat jij uit hetzelfde blokje papier geplukt hebt voor jouw kaartje, als ik voor het mijne... =)
Mooi en leuk resultaat geeft dan in ieder geval,
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Handmade cards zei

Heb het filmpje van Thera ook bekeken en zeker weten dat ik hier ook mee aan de slag ga, super, dat visgraat motief.
Je kaart is heel mooi, Claudia!
Gr, Wietske

Ans Gilbert zei

Leuk is de visgraat techniek, mooie kaart heb je ermee gemaakt, ook de bloem is heel mooi,
Ansx

Ans S. zei

Super mooie visgraat kaart, heel leuk gemaakt met restjes papier in de gevraagde kleuren.

Groetjes Ans

Rhodé zei

Leuk dat je zo met de strookjes gewerkt hebt. Leuke kaart!

Femminde zei

Wat een super leuke visgraat kaart!! Mooi gedaan.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi gedaan! Een prachtige kaart in de KKT kleuren!

GerJanne zei

Wat leuk Claudia, dat je weer mee doet! Je kaart is heel gaaf met de strookjes!

Hermien zei

Leuk gevonden zo met de strookjes Claudia.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Ik meende je kaart bij Facebook gezien te hebben en dacht doet ze mee met het KKT? Ja dus, een gave kaart geworden. Groetjes, Nelleke

Elle-Jeanne zei

Wat een mooi kaartje.
Mooie kleuren van het KKT.
Groetjes, Elle-jeanne

Nancy zei

Hey Claudia,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Fijn dat je mee deed met het KKT! Kleurtjes genoeg op jouw kaart... Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

Liefs,
Nancy

Wendy Dierckx zei

Een manier die ik zeker ook nog ga toepassen :-).
Mooi!

liefs,
Wendy
butterfly-wendy.blog

Linda zei

Gave kaart en leuk idee voor een restjes kaart!
Groetjes, Linda