Volgers

zaterdag 8 januari 2022

Een beetje te laat....

  Hoi,

En ja, ik had nog een aantal kerst/ nieuwjaarskaarten te kort, dus heb ik een weer een serie kaartjes gemaakt met Washi tape. Deze ga ik in de loop van het jaar nog wel een maken. Ik heb nu bijgehouden hoeveel kaarten ik nog heb en ik heb er al zeker 85 nodig. Plus nog een heel aantal dat ik verkoop. Dus kom ik snel aan 100 kerstkaarten. Zoveel "originele" kan ik er niet maken op 1 jaar. Of ik moest niets anders meer gaan doen,  en dan wil ik niet. Dus als oplossing ga ik tussendoor een aantal snelle kaarten in serie.

Vandaag kerstkaarten gelijkaardig met wat ik een paar weken geleden liet zien, alleen heb ik nu de andere washi tape gebruikt en de tekst aangepast.





















Deze zijn ook mijn DT kaart voor  Crafty Hazelnut Christmas Challenge  Het thema deze week is: gebruik iets oud of gerecycleerd. Ik heb oude washi tape gebruikt en de rode cardstock heb ik ook al jaren liggen. Deze is nog van Joy crafts.

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Creative moments - challenge 229 - top 3 - 06-01-2022



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaarten en gefeliciteerd met je toppertje!

Sarah zei

Tape is altijd handig voor snel resultaat.
Leuk . Fijn weekend.

karin zei

Mooi gemaakt Claudia en proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

jackelien zei

Gefeliciteerd met je toppertjes.
Super leuk kaartje.
Groetjes Jackelien

carla zei

Leuke kaartjes Claudia.
Groetjes,
Carla

Sunshine HoneyBee zei

Great use of the washi tape for wonderful/interesting pattern banner strips.
Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
"Sunshine HoneyBee"

Chana Malkah zei

This is such a fabulous way to use scraps. Your composition is perfect and the mix of papers is so on point. Thanks for the inspiration!


Thanks so much for dropping this wonderful project into our mailbox at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah,
A Place To Start, Owner
613 Avenue Create, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
Shopping Our Stash, DT



Claudia Martins zei

Beautiful Collage!Thanks for playing at Rabisco Challenge, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!Claudia Martins - coordinator Rabisco Challenge

FiestyCrafter (Tina) zei

Cute Christmas card idea. Thanks for joining us at MLCCB
Tina DT