Volgers

zaterdag 15 januari 2022

Wit

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Girlz Creative Crafts een nieuwe Challenge. Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: EEN WITTE KAART








Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Josje zei

Mooi deze kaart claudia

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooie challenge, ik wilde vanmorgen meer doen maar kon je pagina was uit de lucht er stond post draft, nu is hij overwegend wit. Ik voeg hem nog toe als het niet goed is hoor ik het wel.

karin zei

Mooi kaartje in het wit Claudia. Leuk modelletje en mooie snijmalletjes heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Claudia je pagina is nog steeds uit de lucht :) voor de challenge Wit

!neke zei

Heel mooi Claudia !!!
Groeten Ineke

Jolanda zei

Prachtig kaartje zo in helemaal wit en wat een mooi bedrag heb je opgehaald ik hoop dat het dit jaar ook weer gaat lukken.

Lieve groetjes