Volgers

maandag 3 januari 2022

Een knallend nieuwjaar

  Hoi,

Op deze 3de dag van het jaar laat ik jullie nog eens een kerst/nieuwjaarskaart zien. Dit model heb ik ooit ergens gezien en natuurlijk heb ik er mijn eigen draai weer aan gegeven. Dit is kaart nr 4 van de 5 kaarten die mij werden gevraagd.

Deze kaart is ook meteen mijn inspiratiekaartje bij Make My Monday, waar we deze keer sneeuwvlokken willen zien.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia
 

7 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke nieuwjaarskaart, Claudia!

meg zei

A beautiful celebratory clock and card,the snowflakes and fabulous diecuts make it suitable for any winter birthday as well as Christmas

Anita van Deur zei

Mooie creatie Claudia.

Marijke zei

Een leuk kaartje en een mooi model! Wat knap dat je al zoveel hebt geschonken aan het goede doel! Dit jaar het dubbele zou ik zo zeggen! Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Jij ook de beste wensen voor 2022 prachtige klok. Supermooi opgemaakt. Groeten Trijntje

Sarah zei

LOVE this cute and cuddly chap!! Thank you for sharing at The Cutie Pie Challenge. Sarah DT

Alex zei

Lovely New year card.
Thanks for playing along with us at our previous challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us in our present challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite