Volgers

maandag 10 januari 2022

Mega Gefeliciteerd

  Hoi,

En waarom geen DT erbij?? We gaan van start met Use your stuff. Een schitterende challenge blog die je motiveert om je spullen onder het stof vandaan te halen en te gebruiken. Ik heb alvast mijn kaartjes van pixar disney erug bovengehaald en deze disney kaart gemaakt.

Dat is ook het thema voor deze 14 dagen bij  Use Your Stuff.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden ! zullen ze zeker heel blij mee zijn !
fijne week,
grtjs,martina

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart, Claudia!

As.I.Do.Rodos. zei

Beautiful card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

Pat K zei

Fun card Claudia. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx