Volgers

zaterdag 1 januari 2022

Hier Hier Hoera

 Hoi,

Nog een kaartje op dee 1ste januari. Straks komt de laatste van vandaag.
Nu laat ik een kaartje zien voor Cheerfull Sketches Challenge, thema is zoals steeds een schets en deze kan je hieronder vinden. Voor deze kaart heb ik mijn nieuwste mal uitgeprobeerd, nl de Iris shutter mal, zo leuk om te maken ,ga ik zeker nog gebruiken.

Ik heb een kaartje gemaakt met:Paper nest dolls





En dit is de schets van deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

meg zei

Another gorgeous fold and card

Bernadet zei

Wat heb je een gaaf modelletje gemaakt met deze magic iris mal Claudia.
Voor jullie ook een fantastisch, gezellig, creatief en vooral een gezond 2022!!

Kuni zei

A fantastic card.
Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
Hugs
Kun

Ink Outside The Box With Diane zei

What a fantastic fun fold. I am going to copy that layout and fold. I’m glad I watched the video, I didn’t notice the shutter centre at first. Spectacular! So happy you played along with Krafty Chicks Challenge this week.
Diane - DT

Joyce zei

This is a really fun project. Thanks so much for playing along at Time Out.