Volgers

zaterdag 15 januari 2022

Wintergroetjes

  Hoi,


Vandaag gaan we Nieuwjaar vieren bij mijn ma. Door de corona vraagt mama mijn broers en zus allemaal om apart te komen. Ik zal blij zijn als we met zn allen eens terug samen kunnen komen.

Voor vandaag heb ik ondertussen, wel ja, hé het is zaterdag dus een winter of kerstkaartje voor jullie klaar.


Dit is mijn DT voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge waar het thema is: gebruik een dier op je kaart.

DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Claudia!

Sunshine HoneyBee zei

Wonderful unique shaped shaker card.
Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
"Sunshine HoneyBee"