Volgers

donderdag 27 januari 2022

Mega tof!

  Hoi,

Het einde van de eerste maand van het nieuwe jaar is bijna ten einde. Gaat toch snel, hé! Jarno zijn examens zitten erop en hij heeft er een goed gevoel over. Nu wachten op de resultaten. Deze week gaat hij nogmaals zijn rij examens afleggen. ik hoop echt dat hij nu geslaagd zal zijn. 

Voor vandaag heb ik een vrolijke kaart voor jullie. Een verjaardagskaart voor Marieke, het vriendinnetje van Jarno. Marieke verjaart begin februari en hier mag zeker geen kaartje voor ontbreken.

Deze kaart is ook mijn inspiratiekaartje voor Cardz 4 GalzHet thema deze keer is: Make it sparkles!




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een geweldig mooie kaart Claudia.

karin zei

Een vrolijk kaartje voor de jarige! Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Supermooie kaart is het!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

meg zei

A fabulous feminine celebratory card with a gorgeous selection of images and a brilliant layout

Chana Malkah zei

This is such a fun card! Love the lively colors and the fun fold! Thanks for playing along with us at A Place to Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

Celeste zei

❤️

Sam I Am zei

This is a cool way of creating a shaker card with tri-fold! Thank you for sharing this sweet creation at A Place to Start Challenge blog, Samantha, DT member

Alex zei

Oh my gosh - this card type is amazing. Love all the details!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite