Volgers

zaterdag 1 januari 2022

Have a Tree mendous Christmas

  Hoi,

Een gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!! Maak er een leuk en gezellig jaar van!!

 Op deze nieuwjaardag laat ik jullie nog een kerst/ nieuwjaarskaart zien. Zoals jullie weten maak ik het hele jaar door kerstkaarten, anders heb ik er niet genoeg op het einde van het jaar. maar deze is nog van een opdracht van vorige week.

Deze kaart is ook ineens mijn DT kaart voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper  waar het thema luidt, alles mag met kerst of nieuwjaar


DT Patterned Paper
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een bruisend en creatief nieuwjaar wens ik je toe!

karin zei

Gelukkig en gezond Nieuwjaar Claudia.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst!

!neke zei

Beste wensen !!!
Gave kaart !
Groeten Ineke

Ginny zei

Appreciate you could join us for the Star Stampz Challenge. All the best!
--- DT - Gina Ang ---
Star Stampz Challenge Blog

Kim zei

What a fabulous card!! Thank you for sharing with the Star Stampz Challenge!

N-Eva zei

This is absolutely stunning! . Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
Neva DT

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
~ Sherry DT/Admin xx

Ilonka zei

I love your card, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog.
Hugs Ilonka DT

dmbennett zei

Lovely project. Thanks for joining us at Starstampz challenge.
Dawn DT

Alex zei

Wow... your card is stunning! Just love it!
Thanks for playing along with us at our previous challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us in our present challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite