Volgers

vrijdag 2 september 2022

Big Hug

 Hoi,

Kopen en verkopen jullie soms ook via Facebook, marktplaats, 2de hands of andere sites? Ik ben te goed gelovig in de mensen denk ik. ...... ik had een bericht gepost in een aantal groepen waar ik zoek was naar een bepaalde breiwol. Nu reageerde daar een vrouw op. En goedgelovig als ik was, reageerde ik hierop. We kwamen tot een overeenkomst voor een betaling en toen bleek het een oplichtster te zijn. Net op tijd kreeg ik het door. Ik ben gelukkig geen geld kwijt, maar ze had wel de gegevens mijn financieel account naar een ander adres gedaan en een bankkaart aangevraagd. Ik heb gisteren een aantal uren bij de bank gezeten om alles terug recht te zetten en om ons te verzekeren dat indien zij toch een kaart aankrijgt ze er niets meer mee kan doen. Daarna ben ik klacht gaan neerleggen bij de politie. Daar dus weer  meer dan een uur doorgebracht. Ik ben zo kwaad. Kwaad dat ik mij heb laten vangen en kwaad op die oplichtster. Waarom!!!!! En ben ook (sorry voor de uitdrukking) "schijtebang" geworden voor online aankopen. Lig er 's nachts wakker van. Spookt de hele dag door men hoofd. En nu zelfs terwijl de bank en de politie mij hebben bevestigd dat die oplichtster niet aan mijn account kan, blijf ik bang en wantrouwig. 

Maar ik probreer ondanks de pijn van die spiersontsteking een beetje mijn zinnen te verzetten en ik heb een kaartje gemaakt. ik heb er wel de hele dag voor nodig gehad, met de nodige rustpauzes erbij, maar het is gelukt.

Dit is mijn kaartje voor My Besties Aussie Challenge. Om mee te doen, dien je een digi of stempel te gebruiken van Sherry Baldi. Deze kan je hier (shop).



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

8 opmerkingen:

Rose Andrew zei

Beautiful card ..love the details - love the blings on her hat .
Great to have you on our Design Team
Have a lovely weekend
Rose Andrew

Anita van Deur zei

Wat naar voor je, ik koop en verkoop online tot nu toe geen vervelende dingen mee gemaakt. Wel koop ik bij mensen die ik ken, of waar van ik zie dat er vele bij haar kopen over een periode dat wel. Prachtige creatie heb je gemaakt. Ik hoop dat je de rust in je zelf weer gauw kan vinden.

Diane Louise J zei

Thank you for entering our 'Fairies and Fantasy' challenge, your card is beautiful. Hope you can join us next time and good luck !
Diane Louise (Team Leader, Crafty Friends Challenge Blog) x

Jackie C zei

What a smashing project!
We always love to see all the entries at Classic.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
We really appreciate you joining in.

Jackie DT

Je@net zei

Wat een impact zoiets heeft, he!
Je kaart is erg mooi geworden!

Elly zei

Mooie kaart en bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

Daphne zei

Ooooooh, wat vervelend!!
Ik heb wel eens gehoord dat als je zelf een oproep "gevraagd" plaatst, dat daar vaker mensen op reageren die oplichters zijn. Dus dat je beter kan "zoeken" en reageren op advertenties van mensen die iets verkopen.
Je hebt het goed aangepakt, door meteen van alles te gaan regelen, GOED GEDAAN!!
En aangifte doen, ook heel goed van je.
Probeer het een beetje van je af te zetten want anders ben je straks het vertrouwen helemaal kwijt.
Kaartjes maken is een goeie ontspanning en als er dan na een dag zijn lieve kaart klaar is maakt dat een hoop goed lijkt mij.

Carole J zei

A beautiful, pixie Besties card in a gorgeous colour palette.
Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” September Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
Carole x DT Craftilicious Creations