Volgers

zaterdag 17 september 2022

Merry Xmas

 Hoi,

Super dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog vandaag. Het is zaterdag en naar goede gewoonte is het vandaag een kerstkaart.

Het thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge, is gingham, plaid




DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website)

DT Scrap @ home

Creative crafters - challenge 55 - top 3 - 15-09-2022


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt
en gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes Josje

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Claudia.

Groetjes Hermien

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart en gefeliciteerd met je toppertje!

GerJanne zei

Heel leuke kaart!

Angelique zei

Leuke, vrolijke kerstkaart in deze kleurencombinatie en het schudgedeelte maakt het af. Gave paarden/herfstkaart met heel veel details.
Fijn dat je eindelijk weet wat je mankeert maar zal idd nog wel even duren voor je er vanaf bent. Gek dat je geen spierontspanners hebt gekregen, helpen mij altijd even door een verkramping heen.
lieve groetjes Angelique