Volgers

donderdag 1 september 2022

Perfecty Imperfect

 Hoi,

Al bijna 3 weken heb ik last van een borst spierontsteking. Wat doet dit pijn, zeg. Vorige week ben ik een paar daagjes thuis gebleven op aanraden van den Dokter, maar dan toch maar terug gaan werken vorige week donderdag. Het leek allemaal wel te beteren, tot gisteren. Kon bijna niets meer 's avonds. De pijn zat tot in mijne rug schouders, nek en heel mijn linker arm. En pijn!!!! Wim is met mij naar spoed gereden. Daar hebben ze voor de zekerheid ook een foto genomen. Maar het zijn de spieren, allemaal ontstoken. Nu moet ik zeker al 1 week thuis blijven en veel rusten. De dokter zei de arm zoveel mogelijk ontlasten. Gemakkelijk gezegd, ben linkshandig en t'is aan menne linkse zijde dat ik die ontsteking heb. Maar ik luister en doe alles met mate. Laat mij thuis zoveel mogelijk helpen en voor de rest heel weinig doen. Handwerk zit er voorlopig niet meer in. En klein beetje knutselen doe ik nog, maar da gaat heel traag. Ik heb voor vandaag een kaartje afgewerkt waar ik maandag aan begonnen was. Heeft mij de hele voormiddag nog ingepalmd voor deze te kunnen plakken.

Maar hier is mijn kaartje, voor Cheerfull Sketches Challenge 


En dit is de schets van deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

karin zei

Ai dat is heel pijnlijk. Ik hoop dat je medicijnen hebt gekregen. Heel veel beterschap en hou je rustig.
Mooi kaartje voor de Challenge.
Groetjes,
Karin

Jane Savage zei

Love the shape and papers! Fabulous card!
Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous card
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Bl og As I do Rodos

Wendy Ann Batchen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy Ann Batchen zei

Lovely project Claudia. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters Challenge.
Wendy DT

Chriss America Real zei

Beautiful! Good job following the sketch!


Hugs,
Chriss - DT -INAS

Maria Valente zei

Beautiful! Thank you for joining us at Penny's Challenges.
Hugs