Volgers

zondag 25 september 2022

crea swap 3-1 september

 Hoi,

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. We zijn nu aan 3de en laatste reeks van dit jaar en dit betekent dat we onze artikelen van de voorbijgaande swap bijeenvoegen en hier terug iets uit gaan maken. Het thema deze voor deze Swap is gebruik knopen.





Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap ;;;;;;


Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

crafty-stamper zei

WOW this is fabulous-I love the fold,beautiful papers and embellishments.Thank you for joining us at Pearly Sparkles
Carol DT x

Cheryl W. zei

Beautiful card with such an interesting fold. It looks so amazing when it is unfolded. Thank you for entering your amazing card into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

Helen zei

What an amazing design and a lovely keepsake.

Thanks for sharing your card with us at Penny's Challenge.

Helen x
DT

Wendy Ann Batchen zei

Lovely project Claudia. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com).
Wendy DT