Volgers

maandag 12 september 2022

Zo fijn dat wij Vriendinnen zijn

 Hoi,

Straks, mag ik de CT scan laten nemen. Ik hoop echt dat ze iets gaan vinden. Zodat er een correcte behandeling kan gestart worden en dat ik van de pijn kan verlost worden. Woensdag heb ik terug een afspraak bij de dokter.  

Ondertussen hou ik mij wat bezig, ik probeer af en toe een kaartje te maken, maar daar wordt ik zo moe van. Voor 1 kaart heb ik de hele dag nodig. Maar het lukt, ik heb die afleiding wel nodig.

Nu heb ik een kaartje gemaakt voor  Make My Monday . We vragen deze keer een vriendschapskaartje. 



Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website)

DT Scrap @ home

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi kaartje met de blauwe bessen gnomes.

karin zei

Mooi kaartje met de gnomes.
Groetjes,
Karin

meg zei

Your gnomes are adorable,love your papers and layout

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Claudia!

Wendy L zei

This looks wonderful and thank you for joining us at the Crafty friends xxx

GerJanne zei

Dat schiet niet op! Ik hoop toch echt dat je er snel vanaf bent.
Je kaart is prachtig!

Hermien zei

Een prachtig kaartje Claudia, beterschap.

groetjes Hermien

Trijntje zei

Wat een mooie kaart . Veel sterkte en beterschap.Groeten Trijntje

Josje zei

Wat een leuke kaart Claudia Beterschap!
groetjes Josje

Wies zei

Hele leuke kaart met gnomes en hun baksels met blauwe bessen.
Ik hoop dat je snel de uitslag van de CT scan krijgt en je dan weet wat er aan de hand is zodat er een behandeling kan starten. Veel sterkte en beterschap.
Groetjes, Wies

Tammy L zei

Stunning card. I love gnomes and such a great design. Thanks for joining us at Use Your Stuff and hope to see you again soon.
Tammy DT Co-ordinator.

Anoniem zei

So much blueberry goodness. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

Doreen Vasquez zei

Love the color combo and cute gnomes! TY for playing w/ us at UYS!

Diane Louise J zei

Thank you for entering our 'Fairies and Fantasy' challenge, your card is gorgeous and your colouring is beautiful. Hope you can join us next time and good luck !
Diane Louise (Team Leader, Crafty Friends Challenge Blog) x

K M Meena Herale zei

Lovely card, Thank you for Joining us at My Time To Craft Challenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

Hugs
DT Meenaa Herale

https://cardscraftandart.blogspot.com

Carole J zei

A super cute, gnome card!
Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” September Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
Carole x DT Craftilicious Creations

Linda zei

Hoi Claudia,

Wat een leuke kaart!
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Craftyfriends (fairies and fantasy)
Succes in de trekking!
Groetjes, Linda DTCF