Volgers

dinsdag 20 september 2022

Hoera

 Hoi,

Het gaat beter met de ontsteking. De kiné helpt echt wel. Telkens als ik naar de kiné ben geweest ben ik wel effe gekraakt maar nadien doet het wel deugd. Er komt vooruit gang. Als het zo voortgaat, ga ik volgende week wel terug werken.

Ik heb ondertussen ook een kaartje gemaakt. Deze keer heb ik de achtergrond zelf gemaakt.

Deze kaart is mijn DT kaart voor  Creative Sketchy Girls een nieuwe Challenge. 



 

Mijn Challenge Blog

En dit is de schets voor deze maand

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website)

DT Scrap @ home

Crafting happiness - challenge 133 - top pick - 19-09-2022


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat en leuke kaart is het Claudia. En wat fijn dat het beter met je gaat!
Niet te hard van stapel lopen hoor!

Nancy zei

Hey Claudia,

Mooie kaart hier!
Ook de kerstkaart van zaterdag is top!

Liefs,
Nancy