Volgers

zaterdag 10 september 2022

Hello Little Girl

 Hoi,

De spierontsteking is nog niet helemaal beter. Ik adem al wel beter, maar heb nog veel pijn. De pijn straalt ook uit naar mijn rug en schouder en nek. Er is bloed getrokken en heb gisteren de uitslag gekregen. Ik heb een verhoogde ontstekingswaarde en een verhoging van de witte bloedcellen. Maandag ga ik een CT scan nemen van de longen. Ik hoop eigenlijk dat ze iets gaan vinden zodat er een behandeling kan gestart worden.

Tussendoor probeer ik een beetje iets te doen, maar door de spierontsteking lukt het allemaal niet zo goed. Ik heb op 3 dagen tijd toch onderstaand kaartje kunnen maken. Zo blij dat ik deze heb kunnen afwerken. Helaas te laat voor Cardz voor Galz, dus post ik deze als DT Rebel challenge . Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge




Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.
kleurencombi + optie washi tape


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.




Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia



10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige baby kaart, gefeliciteerd met je topper. Veel beterschap gewenst.

Je@net zei

Erg lief kaartje, Claudia.
Gefeliciteerd met je toppertje en beterschap gewenst. Hopelijk knap je snel weer op!

karin zei

Leuk babykaartje Claudia. Van harte beterschap, hoop dat je vlug opknapt.
Ook nog proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Josje zei

Leuke kaart heb je gemaakt Claudia
Ik hoop ook voor je dat ze wat kunnen vinden en er wat aan kunnen doen beterschap!!
Groetjes Josje

GerJanne zei

Nou dat klinkt nog niet echt fijn. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Je kaart si wel weer heel mooi geworden! Prachtig ook die binnenkant!

Daphne zei

Mooi hoor, deze echte meisjes kaart.
Wat een leuk dp, de ruitjes van de achtergrond.
Heel leuk dat je er een shaker card van gemaakt hebt.
Klinkt heftig, je klachten over je gezondheid. Ik hoop voor je dat je snel iets kan krijgen waardoor het verholpen wordt.

As.I.Do.Rodos. zei

Gorgeous card
Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
Penny's Challenge
My Blog As I do Rodos

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie babykaart heb je gemaakt Claudia. Zowel de binnenkant als de buitenkant is een plaatje om te zien.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Jackie C zei

What a smashing project!
We always love to see all the entries at Classic.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
We really appreciate you joining in.

Jackie DT

Nelleke zei

Leuke kaart Claudia, schudkaarten, ik maak ze te weinig maar zijn o zo leuk. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke