Volgers

zondag 19 februari 2023

De beste wensen

   Hoi,


Helaas was er bij de WW wat bijgekomen. Maar ik ga volle moed terug aan de slag en het gaat mij zeker lukken.

Ondertussen heb ik ook mijn steunzolen. ik ben ze ook al gewoon en is het ook een pak beter met mijn enkel. Ik ga nog wel steeds naar de kinesist. Dat zal nog wel een tijdje duren, want de achillespees is nog zeer pijnlijk. Maar ik mank steeds minder en merk dat ik veel mobieler ben ik zelfs de trap op en af gaat een pak beter.

Voor vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie. Natuurlijk heb ik deze gemaakt voor de challenge blog bij Girlz Creative Christmas, Het thema deze week is: kant, lint en of touw. Doen jullie mee?


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:


Butterfly challenge- challenge 177 - top 3 - 15-02-2023

Gem of a craft challenge - challenge week 3 - top 3 - 18-02-2023

En dan heb ik nog een vraagje? Ik ben al een tijdje met het idee aan het spelen voor een challenge blog waar we enkel mannenkaarten zouden maken. Maar zou daar animo voor zijn?

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk je kerstkaart, gefeliciteerd met je toppers! En succes met je enkel iedere vooruitgang is mee genomen.

GerJanne zei

Hoi Claudia,
ik zag je mail, ik ben nog op zoek, dus je hort van me hoor.
Je kaart is leuk, ik herkende de sketch meteen.
Of er een mannenchallengeblog bij moet, weet ik niet. Haal je je zelf niet veel te veel werk op je hals? Er zijn er al een paar. En daar is de animo heel verschillend.
Creative crafting uncles
The male room
All for the boys
Scrap the boys
Succes met deze week WW!

jackelien zei

Hoi prachtige kaart. Ga proberen mee te doen.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Lijkt me leuk een mannenchallengeblog.
Groetjes Jackelien

Kim S zei

I love the Christmas patterns and the torn edges you used behind those sweet images! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Karren zei

This wee gnome is just the cutest! Such an adorable card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.