Volgers

donderdag 23 februari 2023

Toadally Amazing

 Hoi,

Yeah, de resultaten bij de WW waren fantastisch. -2kg op een week tijd. Ben nu supergemotiveerd. Sta nu op -6.3kg. Ik blijf volhouden. Ik had maandag brownies gemaakt? Natuurlijk WW proof met witte bonen. Kei lekker, echt waar. Ik heb gisteren het laatste stukje ervan gegeten. Dit weekend ga ik proberen om een flan te maken of een appeltaart, natuurlijk ook WW proof.

Wel een rare combinatie, roos, rood en wit. Ik heb er zelfs een vleugje zilver bijgedaan. Niet meteen kleuren die zelf samen zou gebruiken. Maar het resultaat vind ik best geslaagd.

Roos, rood en wit, is het thema bij Cardz 4 Galz. Doen jullie mee?



πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:
rood, rose, zilver
hart, roze, knoop

Traumfabrik - challenge 112- top 5 - 22-02-2023

We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.
De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


13 opmerkingen:

Daphne zei

Wat goed joh!!
Gewoon rustig doorgaan je komt er wel.
Mooie kaart, ik vind de combinatie juist wel heel erg mooi, grappig is dat hè, ieder zijn eigen smaak.

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje gefeliciteerd met je toppertje.

carla zei

Supermooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Epie zei

Fantasische kaart Claudia en proficiat met je topper
Groetjes Epie

Josje zei

Wat goed van jou!
Mooie kaart heb je weer gemaakt.
En gefeliciteerd met je toppertjes
Groetjes Josje

Angelique zei

Mooie kaart met deze moeilijke kleurencombinatie die ik zelf ook niet zelf zou gebruiken maar jouw is het goed gelukt. Knap dat je zo goed bezig bent met je gewicht, het gaat je lukken.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wel mooi hoor deze combinatie. Prachtige kaart.
En je bent een topper zeg, al ruim 6 kilo kwijt! Houd vol!

Bonnie Lynn zei

What a beautiful card and I love all of the hearts you've added to match it. Thanks for joining in with us at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

Deanne Saunders zei

Adorable card!!! Thanks so much for participating in my PINSPIRATIONAL challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Megan J zei

Hi Claudia, a beautifully layered card, love the addition of the hearts and buttons. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

Jeanette (Forest Ranger) zei

So pretty! Thank you for sharing your talent with us at Crafting Happiness Challenges!

Colien zei

Wauw, wat goed. Misschien moet ik me ook maar (weer) aanmelden bij WW....
Mooie kaart! Gezellig dat je een potje Bingo met ons meespeelde.
grtz Colien [4 Season blog]

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van 4-SCB.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)