Volgers

woensdag 1 februari 2023

Vrolijk Kerstfeest

 Hoi,

Voor de GDT van Penny, mocht ik een kaartje maken.

Ik heb er een kerstkaartje van gemaakt.


💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



6 opmerkingen:

Diane zei

Well this is certainly cute, made me smile as soon as I saw it!!
Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
Diane TSH DT
{Nellies Nest}
{The Sisterhood}
{Stencil Fun}

Daphne zei

Wat een lief koppie, met de kerstballen in de hoorns.
Hij kijkt een beetje onnozel.
Mooi kaartje, leuk model.

Daphne zei

Even terug komen op je vraag.
Ik heb de app "Bitmoji" op mijn telefoon.
Daarop kan je leuke plaatjes vinden, nadat je eerst een poppetje hebt gemaakt die op jou kijkt.
Als ik dan een toepasselijk plaatje heb gevonden maak ik er een screenshot van.
Daarna bijsnijden en dat, via "afbeelding" op mijn blog plaatsen.

Kate zei

Your card is beautifully designed and that reindeer is adorable! Thanks for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Hope to see you again soon,
Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

aussie aNNie zei

WOW this is amazing and love it, thanks so much for entering our challenge with your fabulous design at[aNNie designer for The Sisterhood of Crafters]
https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

kel Acopan zei

Thanks for joining us at Star Stampz! Such an adorable reindeer image and love the fold on your card!

lovies, =o) kel
Star Stampz DT