Volgers

woensdag 22 februari 2023

KKT - februari - schakel 2 - bordeauxrood en zachtgeel

  Hoi,

Straks weer naar de WW. Deze week heb ik beter mijn best gedaan. Zondag heb ik zelfs de koffiekoeken die Wim mee had van den bakker, links laten liggen. Ze zagen er anders heel lekker uit. 

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Bordeauxrood en Zachtgeel

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.


Ik ga  proberen om elke maand terug mee te doen. Ik weet niet of het mij gaat lukken. Voor de KKT ga ik mijn oude DP opgebruiken dat al jaren  in de kast ligt en waar ik niet meer naar zie. Het zijn vooral nog de kleine DP blokjes van 15x15 en 15x30. Deze koop ik eigenlijk niet meer. Maar die liggen daar maar te liggen en er wordt daar niets  meer mee gedaan. Ik hoop zo om deze stillaan op te gaan gebruiken.  

Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

We starten op 5 maart met een nieuwe challengeblog.
Girlz makes Guyz cards, een challenge waar we uitsluitend mannenkaarten gaan maken.
Hier kunnen jullie alvast een kijkje nemen.

The sisterhood of crafters - challenge hearts - top 3 - 21-02-2023

De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie gemaakt Claudia, gefeliciteerd met je topper.

Daphne zei

Zooooo, maarliefst 4 kaarten, wauw, knap hoor.
Ze zijn leuk en inderdaad super handig om hiervoor de dp-tjes te gebruiken die anders blijven liggen.

Grietje Jansen zei

Mooie kaarten.
Hier al hetzelfde probleem, heb nog stapels van die kleine blokjes DP en gebruik er ook maar zelden van. Goed idee om ze zo te gebruiken, ook heel handig voor het gebruiken van restjes.
Grietje

Marijke zei

Een leuk idee met die hexagonen aan de gang te gaan en meerdere kleuren te gebruiken. Zal nog niet meevallen alles op te maken alleen voor de KKT. Is wel een bekend iets wat we allemaal wel kennen denk ik. Ga ook maar eens naar mijn boekjes kijken! Groetjes Marijke

Femminde zei

Wat leuk gedaan met die hexagons!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Claudia....mooie serie!
Groetjes Diny

Je@net zei

Leuke serie kaarten en gefeliciteerd met je toppertje!

Je@net zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
karin zei

Leuk kaartje met de hexagons in de KKT kleuren.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Heel mooi, die hexagons, Claudia! Ik hoop dat het bij de ww meeviel.
Groetjes,
Jantine

chantal zei

Wat een leuke kaart met die hexagons.
Hoop dat het bij WW meeviel
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gedaan, met de hexagons. Mooie kaartjes in de KKT kleuren 🌺☕️

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.
Groetjes,
Pia

Nancy Soetaert zei

leuke kaart met de hexagons in de KKT-kleuren!
succes met jullie nieuwe blog! Klinkt uitdagend.
Groetjes
Nancy

Colien zei

Leuke KKT-kaartjes! Goed idee om hexagons te gebruiken, mooi effect.
grtz Colien

HenriΓ«t zei

Hele leuke kaarten voor het KKT.
Groetjes van HenriΓ«t

Marfien zei

Leuk om de kleuren op deze manier te gebruiken, het zijn mooie kaartjes geworden

!neke zei

Heel gaaf !!!!!
Groeten Ineke

Nelleke zei

Leuke kaarten, zo leuk dat je gelijk ene serie maakte. Ik vind het mooi met elkaar gecombineerd. groetjes, Nelleke

Nancy zei

Great cards, Claudia! I love the hexagons! :o)

GerJanne zei

Ah.... superleuk zeg! Die ga ik onthouden!

Nancy zei

Hey Claudia,
Je maakte een mooie combinatie met de kleuren van het KKT op jouw kaart.
Succes met de WW! Ik vind het programma niet meer zo mijn ding. Jammer want ik heb er toch al 10 jaar WW opzitten en voelde mij er altijd goed bij. Maar ze wijzigen het te vaak en dat motiveerde me niet meer. Goed dat je de verleidingen kan weerstaan!
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal gelukt is je kaartje, al dat pas en plakwerk gaat je goed af, resultaat mag er zeker wel zijn
blij met je deelname deze maand !
grtjs, martina

Sarah zei

Kaartjes met hexagons vind ik altijd tof. Leuk kaartje.

!neke zei

Super leuk !!!
Ook je topper !!!!
Groeten Ineke