Volgers

woensdag 15 februari 2023

Sterkte

 Hoi,

Deze avond ga ik weer naar de WWmeeting (weight wachters). Ik ben sinds 1/1 - meer dan 5 kg afgevallen en heb vorige week mijn 2de badge binnen. Ik ben nog super gemotiveerd, maar door de buikgriep iets minder op men eten gelet. Dus is het afwachten wat de weegschaal zal doen. Duimen maar!! 😛

Mijn 2 de kaartje vandaag zijn een serie condoleances kaartjes. Die heb ik gemaakt met paarse tinten. Deze kaartjes zijn ook mijn inspiratiekaartjes voor Girlz Creative Crafts .




De teller voor donatie bij  Het Feestvarken staat met dit jaar erbij op 67 euro. Natuurlijk ga ik dit jaar verder doen. Bij elke verkochte kaart doneer ik 0.5 euro. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍






6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie sterkte kaarten, Super goed van je succes vanavond.

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes, de plaatjes zijn mooi, het papier matcht er heel goed bij!
Succes bij 'de weging' !
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Heel mooie serie condoleancekaartjes zijn het.
Sterkte met diëten! hopelijk viel het juist mee door de buikgriep, kan ook he?

Antjes kaartcreaties zei

Mooie condoleancekaarten Claudia. Wat een prachtige plaatjes en mooi bijpassend papier heb je gebruikt. Succes bij de WW. Al 5 kg ... dat is een grote zak aardappelen ... daar mag je best trots op zijn!
Groetjes Antje

Carol L zei

This set of cards is so lovely and just perfect to extend condolences. Keep up the great work on your weight loss!

Josje zei

mooie sterkte kaartjes heb je gemaakt en nog wel een hele serie